Taigi, vakar perstartuoju naminį kompą. Kažkaip ilgai kraunasi. Po pusvalandžio pasikrovė šiaip-ne-taip, viskas lygtai veikia, tik Opera labaiiii lėtaiiii diiiirba. Na ką gi, kažkas matyt kažkur užstrigę, perstartuosim iš naujo. Vėl pusė valandos starto. Mjoooo… Prasukam virusų skaną, virusų nėra. Prasukam AdAware, išvalom virš 130 sausainiukų (nes senokai valėm). Vienžod viskas čiki, kame problema? Bet, kadangi bitės visada įtaria Mikę Pūkuotuką turint negerų kėslų, svarbiausius duomenis persikopijuoju į kitą diską – maža kas gali nutikti šiais sunkiais krizės laikais. Paskambinu mūsų sistemininkui, jam kyla įtarimas dėl mirštančio disko. Tiek to, pabandau užstartuoti trečią kartą. Rezultatas tas pats, kompą išjungiam, gerai, kad dar turiu savo Wind’ą, tai nelieku be ryšio su pasauliu.
Šįryt įsimečiau kompą į Kibiruxą, atsivežiau į karštai mylimą darbelį ir su sistemininku apžiūrėjome. Na ką, maitinimo bloke jau 3 išpūsti kondensatoriai, laikas jį keisti. Paleidžiam disko testą – yra blogų sektorių… Gerai, kad duomenys tvarkoje, bus galima laikinai permesti į rezervinį diską darbe, o maniškis diskas garantinis, tai pakeis. Tik va sutvarkymas truputį užtruks. Teks naudotis Wind’u 🙂 Vistik gerai, kai namie 3 kompai.
Kompas padarė „beveik numirau“…
Sau 30th, 2009 by grumlinas
Gerai, kai liga nustatoma laiku. Aš va gerą mėnesį plūkiausi, kol pavyko nustatyti, kad kaltos ne kreivos rankos, o motininė…
Beje, kaip žmogui, besidominčiam aviacija, gal bus įdomus šiandieninis Lietuvos žinių straipsnis apie tarpukario Lietuvos karo aviaciją (yra galimybė iš jų interneto svetainės parsisiųst pdf).
Staripsnis būtų gerai, tik kad aš nesu Lietuvos žinių prenumeratorius 🙁
Nereik prenumeruot 😉 jau popierinio varianto pasirodymo išvakarėse po ~20 valandos pasirodo pdf puslapiai (nuorodėlė į juos – puslapio apačioje, skyrelis „Laikraščio puslapiai PDF formate“). Kadangi straipsnelis per du puslapius, jei norėsuis straipsnį išsisaugot, juos sujungt lengviausia su pdfmerge 😉
Ačiū, parsipūčiau, skaitau 🙂
Į sveikatą 😉 kiek supratau iš straipsnio, bus istorijos tęsinys apie karo aviaciją, nors ten jau gal daugiau bus apie pačių žmonių likimus…
O iš tiesų, tai, kad tokį talentingą lėktuvų kūrėją (juk tiesa, kad jo sukurti modeliai buvo gan pažangūs ir kokybiški tiems laikams?) pražudė – labai liūdna. Kas ten žino, jei būtų kraštas nepatekęs į tą mėsmalę, dabar būtume viena pažangesnių technologijų valstybių…
Turėsim vilties dėl tęsinio. Šiaip jo sukurtą ANBO-IV anglai planavo pirkti kaip licensiją ir gaminti skraidymui kolonijose (už licensiją siūlė modernių naikintuvų eskadrilę), bet kažkas ten užstrigo. O ANBO-VIII, jei būtų buvęs paleistas serijon, būtų buvęs tuometiniame moderniame lygyje. Deja, deja…
O kokios priežastys licenzijos nepardavimo? Aštunto turbūt paleist į gamybą?
…nors matyt licenzijos nepardavė, nes nebūtų buvę kur dėt tiek daug lėktuvų 🙂
Nei tai angai persigalvojo, nei tai lietuviai užsiožiavo – įvairūs šaltiniai įvairiai aiškina, o dauguma tik numykia apie vykusias derybas.
O aštuntas taip ir teliko vieninteliu prototipu – tiesiog nespėta išgaudyti trūkumu ir paleisti serijon iki Sovietų invazijos
Tokiu atveju ir belieka spėliot, kas būtų jeigu būtų… na, bet vis tiek, manau, nepasikiaulino mūsų išradėjai pagal tų laikų reikalavimus.