Šiuo metu musulmonai alpsta nuo Obamos kalbos Kairo universitete, kur jis pamalonino islamiškąjį pasaulį. Netgi dar įdomiau – kaip pasišnekėjome su dukra, musulmonai Obamą laiko muslmonu, nes jo tėvas buvo musulmonas. Tai, kad jis priklauso kažkokiai amerikietiškai krikščionių sektai – jų neįtikina. Tačiau jo kalba sukėlė ir daug pamąstymų, kuriuos radau viename straipsnyje.
6 Responses to “Obama Kaire: žodžiai, žodžiai, žodžiai…”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Jis bando susidraugaut su islamu 🙂 Manau protingas zingsnis.
Su islamu draugystės būti negali. Islamo koncepcija: jis turi dominuoti, kitos monoteistinės religijos tada pakenčiamos tiek, kiek jos paklūsta. Su politeizmu kiek sunkiau, bet įmanoma. Gi bedievystei/laisvamanybei/ateizmui vietos čia nėra.
ar negalima buvo to paties pasakyt apie krikščionybę taip prieš 500 metų?
-› Eimantas – taip, buvo galima, ir netgi baisiau – paimkime Lotynų Amerikos indėnų kultūrų totalinį sunaikinimą, kurį įvykdė ispanai Kristaus vardu. Arba Šiaurės Amerikos indėnų civilizacijų sunaikinimą, kurį įvykdė JAV jau XIX amžiuje, kai regis, Vakarų civilizacija jau pamažu modernėjo. Tik va tuo metu ir naikinimo priemonės buvo primityvesnės, ir pasaulis „tolimesnis“. Dabar gi globalizacija leidžia terorą ir naikinimą vykdyti greit ir efektyviai, o prie dabartinio žmonių tankio ir aukų nepalyginamai daugiau būtų.
Šiuo požiūriu mes turime kryžiuočių fenomeną: kai Vakarų Europaijie jie yra garbingi riteriai, kurių pavyzdžiu (daugeliu aspektų) reiktų sekti, Rytų Europai bendrai ir mums atskirai jie yra galvažudžių šaika, su kuria mes kariavome porą šimtų metų
Kitas dalykas – tai, kas vyko prieš 500 metų – jau istorija, kuri mūsų nebeliečia tiesiogiai, mes galime įvykiams tik pritarti/padūsauti/užjausti/pasipiktinti. Tuo tarpu reikia kur kas labiau rūpintis tuo, kas vyksta šiandien ir kas palies tave/tavo vaikus/tavo anūkus. Nebent laikytis pozicijos – „po manęs kad ir tvanas“ 😉
tad iš istorinės perspektyvos žiūrint, gal ir įmanoma su islamu sugyvent. Gal, tiesa, dar palaukt metų šimtą kitą.
-› Eimantas – na vat mes, kaip asmenybės ir neturime to šimtmečio-kito atsargoje… 🙁