1988 spalį Paryžiaus Autosalone pristatomas Activa prototipas. Activa programa numato įvairių projektų, tame tarpe keturių vairuojamų ratų ir kontroliuojamos pakabos, vystymą.
Dauguma Activa technologinių sprendimų („Hydractive“ sistema) buvo įdiegta į seriją patekusiame modelyje XM
1990 Autosalone žvaigžde tampa Activa 2, veikiantis prototipas su 3ltr V6.24 varikliu (200AG), su automatine 4 bėgių pavarų dėže, aktyvia polinkių eliminavimo sistema ir daugiafunkciniu VDU (Visual Display Unit).
Buvo planuojama pradėti gaminti Activa 2 serijiniu būdu, bet, įvertinus tai, kad liuksusinių coupe rinkoje vyrauja Mercedes-Benz, Porsche ir BMW, planų atsisakyta.
Citroenet straipsnis apie Activa
Citroenet straipsnis apie Activa 2
Wikipedijos straipsnis apie Activa ir Activa 2
Citroën Activa galerija
Bandžiau įžiūrėti Citroen’ą, bet kažkodėl matėsi Ford Probe…
-> Voldemaras – konceptas gi, tai fanatzija nuo fordo iki folksvaginos gali būti 😉
Atitinka tų laikų kupė koncepciją (Probe, Calibra, Prelude etc.); kėbule nieko kardinaliai naujo ir negalėjo išrasti. O su Probe labiausiai asocijuojasi pūstos galinės „fortkės“, ir trijų špykių ratlankiai 🙂 . Viduje- ničnieko fordiško.