Feed on
Posts
Comments

1988 spalį Paryžiaus Autosalone pristatomas Activa prototipas. Activa programa numato įvairių projektų, tame tarpe keturių vairuojamų ratų ir kontroliuojamos pakabos, vystymą.

Dauguma Activa technologinių sprendimų („Hydractive“ sistema) buvo įdiegta į seriją patekusiame modelyje XM


1990 Autosalone žvaigžde tampa Activa 2, veikiantis prototipas su 3ltr V6.24 varikliu (200AG), su automatine 4 bėgių pavarų dėže, aktyvia polinkių eliminavimo sistema ir daugiafunkciniu VDU (Visual Display Unit).

Buvo planuojama pradėti gaminti Activa 2 serijiniu būdu, bet, įvertinus tai, kad liuksusinių coupe rinkoje vyrauja Mercedes-Benz, Porsche ir BMW, planų atsisakyta.

Citroenet straipsnis apie Activa
Citroenet straipsnis apie Activa 2
Wikipedijos straipsnis apie Activa ir Activa 2

Citroën Activa galerija

3 Responses to “Savaitės Citroën’as: Activa [1988] ir Activa 2 [1990]”

  1. Voldemaras parašė:

    Bandžiau įžiūrėti Citroen’ą, bet kažkodėl matėsi Ford Probe…

  2. proffanas parašė:

    Atitinka tų laikų kupė koncepciją (Probe, Calibra, Prelude etc.); kėbule nieko kardinaliai naujo ir negalėjo išrasti. O su Probe labiausiai asocijuojasi pūstos galinės „fortkės“, ir trijų špykių ratlankiai 🙂 . Viduje- ničnieko fordiško.