1932 Paryžiaus Autosalonas pristato elegantišką 8CV automobilį su „vienos dalies“ kėbulu, kuris netgi stipresnis už plieninį variantą. Pajėgus išlaikyti autobuso su 22 keleiviais svorį, šis modelis įeis į istoriją kaip „Rosalie„. Jis turi „plaukiantį“ 1452cc (32AG/3200apm) variklį, 3 bėgių pavarų dėžę su sinchronizuotomis antra ir trečia pavaromis. Įvertintas 8CV, automobilis važiuoja 90km/h ir naudoja 9ltr/100km. Gamintas su atviru turistiniu, sedano ir 2 ar 4 vietų atverčiamu arba neatverčiamu stogu kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminta 38.835 Citroën 8.
Vietoj C4 pradedamas gaminti 10 modelis. Žymiai tvirtesnis 1767cc variklis su šoniniais vožtuvais (36AG/3200apm), 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 9ltr/100km. Citroën 10 gaminamas su sedano, atverčiamu ar neatverčiamu stogu, su 2 arba 4 vietomis ir sudedama užpakaline sėdyne arba bagažine, arba atverčiamu ar neatverčiamu stogu „karieta/coach“ kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 49.249 Citroën 10.
Vietoj C6G pradedamas gaminti 15, panašus į 8 ir 10, tačiau su 6 cilindrų „plaukiančiu“ 2650cc varikliu (56AG/3200apm). Įvertintas 15CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 14ltr/100km. Citroën 15 gaminamas su sedano, atviro turistinio, šeimyninio automobilio ar miesto kupe su atverčiamu stogu kėbulais. Taip pat pagaminta daug „karietų/coach“ ir kabrioletų modifikacijų. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 7.228 Citroën 15.
Lapkritį pasirodo 10L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 1767cc variklis iš Citroën 10. Tuo pat metu išleidžiamas 15L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 6 cilindrų Citroën 15 variklis.
1933 kovą pasirodo 15GL, geriau įrengta 15 versija, su sedano ir šeimyninio automobilio kėbulais.
Kovą nustatomas naujas greičio rekordas. 8CV „Petite Rosalie“ – su specialiu kėbulu – Montlhéry autodrome sumuša pasaulio nuotolio rekordą, nuvažiuodama 300.000km vidutiniu 93km/h greičiu.
1934 Rosalie serijos modeliai 8, 10 ir 15 modernizuojami, gaminant labiau aerodinamiškus kėbulus ir tą pažymint NH (Nouvel Habillage arba nauja apdaila) – 8NH, 10NH ir 15NH.
Trumpas Vikipedjos straipsnis
Specializuotas prancūziškas puslapis apie Rosalie
Citroënët puslapis apie 8
Citroënët puslapis apie 10
Citroënët puslapis apie 15
UPD. Kolega Galvydas atsiuntė turimo gražaus citrinos spalvos „Rosalie“ modeliuko nuotrauką 🙂
300 000 km!!! 1933!!! Dabartinės ne visos tiek važiuos 😀
Dabartinės nė viena tiek nevažiuotų. Technlogijos gi visiškai ne tam dabar skirtos
Nežinau ką kolegos laikote dabartinėmis mašinomis, bet teko matyti Audi 100 prasukusią 0.5 mln. km.
Bet atrodo, kad dabartinės „geresnės“ 😀
Žvelgiant automobilių akimis, tai 1930 – buvo rūstūs laikai, nei tai 98 benzino, nei tau žieminio gazuolio, nei tau asfalto, nei servisų su spec kompiuteriais, nei… nei… nei… 😀
Rūstiems laikams – ir mašinos stipria dvasia 😉
Ne taip, kaip dabartinės – daug gali, gerai atrodo, bet tik šiltnamio sąlygomis 😀
P.S. Dėl „gerai atrodo dabartinės“, tai aš, aišku, perdėjau, ir dar smarkiai 🙂
Visos gražios mašinos jau seniai yra pagamintos 😉
-› Evaldas – awdzi 100 yra sena awto.Turime omenyje šiuo metu gaminamus metalo-plastmasės barškučius, skirtus išmesti po 5 metų, nes remontas tiesiog neapsimoka
-› scania – jei ne didžiuliai logotipai – fig tu tas dabartines blėkines atskirtum – ewroboxas ant ewroboxo
@Evaldas – audi su pusė milijono – įvykis! 🙂 Įspūdinga!
O mano ksėmas su 0,4 milijono – eilinis ksėmas, daug tokių, jokio čia pasiekimo 😀
Dabartinės – tai, tarkim, nuo 2004 🙂
-› scania – ejk jau, nu negali būti, kad francūzas ir dar citrajonas tiek nuvažiuotų. Turbūt garaže, ant kaladžių pakėlęs, prisukai tų kilometrų 😉 Juk taip ir fokišką kokipę galima sugėdinti 😀
Nors dauguma senųjų citroenų tikrai be didesnių problemų po 0,5Mkm prisuka – dyzeliukai jų fantastiškai patvarūs