Feed on
Posts
Comments

Naujasis modelis Visa, gaminamas lygiagrečiai su LN/LNA, buvo sukurtas Projet VD bazėje.

1978 Paryžiaus Autosalone pristatoma 5 durų 5 vietų Visa su dviejų variklių pasirinkimu. Special ir Club turi plokščią 2 cilindrų oru aušinamą 652cc variklį (36AG/5500apm), 4CV ir 124km/h greitis, o Super turi Peugeot 4 cilindrų eilinį skysčiu aušinamą 1124 variklį (57AG/6250apm), 5CV ir 144km/h greitis. Kaip ir LN 1976aisiais, Visa yra bendradarbiavimo tarp Citroën ir Peugeot rezultatas.
Visa ir LNA tampa pirmais automobiliasi pasaulyje su AEI (kietos būsenos elektroninis įpurškimas).
Iki 1988 metų viso pagaminta 1.254.390 Visa.

1980 kovą ribota 2.000 egzempliorių serija išleidžiama Visa Sextant.
Liepą Visa Super pakeičiama Visa Super E – ekonominė versija – ir Visa Super X. Super E: 1124cc variklis (57AG/6250apm), 5CV, 142km/h, 5.5 ltr/100km. Super X: 1219cc variklis (64AG/6000apm), 7CV, 155km/h, 6.7ltr/100km.

1981 kovą Visa pakeičiama Visa II, automobiliu su perprojektuotu kėbulu ir ekonomiškesniu varikliu. Visa II gaminama keturių versijų: Special, Club, Super E ir Super X. Visa II Special ir Club: 652cc variklis (35AG/5250apm), 4CV, 124km/h, 5.8ltr/100km. Visa II Super E: 1124cc variklis (50AG/5500apm), 5CV, 140km/h, 5.1ltr/100km. Visa II Super X: 1219cc variklis (64AG/6000apm), 7CV, 155km/h, 6.7ltr/100km.

1982 balandį ribotomis serijomis pagaminta Visa West End ir GSA Tuner, 1.000 ir 1.500 egzempliorių atitinkamai.
Liepą Visa II Super X pakeičiama Visa GT: 1360cc variklis (80AG/5800apm), 168km/h, 5.6ltr/100km, 5 bėgių pavarų dėžė.

1983 vasarį Visa Super E (1124cc variklis) panaudojama kaip bazė Visa Convertible. Bagažinė su užpakaliniu langu gali būti sulankstyta pilnai arba dalinai.
Citroën ribotomis serijomis po 2.000 egzempliorių išleidžia Visa Tonic ir Visa Platine.
200 egzempliorių Visa „1000 Pistes“ 4×4 gauna patvirtinimą Grupei B: 1360cc, 112AG/6800apm, sukimas 13mkg/4500apm, svoris 850kg.

1984 kovą pradedamas gaminti Visa Diesel su moderniu didelio našumo XUD varikliu: 1769cc, 4 cilindrai, 60AG/4600apm, 5CV, 152km/h, 4.3ltr/100km 90km/h greičiu. Galingumas lenktyniauja su benzininiais varikliais.
Kovą taip pat ribota 3.000 egzempliorių serija pasirodo Visa Olympique, pagaminta Visa 11 RE bazėje.
Liepą iš Rumunijos pasirodo Axel, kur jis gaminamas Craiova. Jis siūlo pasirinkimą iš dviejų GSA variklių. Tai stiprus, funkcionalus automobilis, lengvas prižiūrėti ir su geru eismo stabilumu. 3 durų 5 vietų mašina siūloma penkių versijų: trys keleivinės ir dvi tarnybinės versijos.
Tarp 1984ųjų liepos ir 1985ųjų sausio 1 pagaminti 19.129 Axel, o iki 1988ųjų pagaminti 60.184 Axel.
Citroën pradeda gaminti Visa 14 TRS – 1360cc, 60AG/5000apm, 5CV, 156km/h, 5ltr/100km 90km/h greičiu.
Spalį išleidžiami C15E ir C15D, du lengvi sunkvežimukai, pagaminti Visa bazėje ir keliantys 570kg krovinį. Jų patikrinti komponentai ir nuostabios eksploatacinės savybės užtikrino jiems sėkmę. C15E: 1124cc, 47AG/5750apm, 6CV, 125km/h. Cl5D: 1769cc dyzelis, 60AG/4600apm, 7CV, 133km/h.
Iki 2005ųjų pagaminti 1.181.471 C15.

1985 Visa GTi, pristatyta 1984ųjų Paryžiaus Autosalone, patenka į prekybos tinklą: 1580cc, kuro įpurškimo sistema, 105AG/6250apm, 8CV, 5 bėgių pavarų dėžė, 188km/h. Jos eksploatacinia parametrai ir elgesys atitinka tikro GTI reikalavimus. Ji taip pat megstama už praktišką 5 durų schemą.
Kovą išleidžiamos ribota serija Visa Challenger.
Išleidžiama ribota 5.000 egzempliorių serija Visa Leader.

1986 kovą išleidžiama Visa 10 E – 11 E bazėje – tuo padidindama Visa modelių skaičių iki trylikos.
Visa GTi 105AG variklis pakeičiamas galingesniu 115AG varikliu.

1989 pakeičiamas C15 dizainas.

1990 Autosalone pristatomi du elektriniai komerciniai automobiliai, C15 ir C25.

1992 siekiant patenkinti klientų reikalavimus avarijų pašalinimui 24 valandas/parą, 7 dienas/savaitę, Citroën pradeda gaminti seriją iš 5 techninės pagalbos automobilių, iš jų mažiausias C15 remonto sunkvežimukas ir didžiausias C35 pervežimų sunkvežimis. Visi šie automobiliai aprūpinti mobiliais telefonais.

1993 komercinių automobilių tarpe C15 aprūpinamas radijo įrangos paruošimu (600kg ir 675kg versijos), priekiniais galvos atlošais (475kg versija) ir ledo tirpinimo sistema ant užpakalinių durų (C15 RE ir RD šeimos versijos). ŠŠeimos versijai kaip opcija galimi tonuoti stiklai.

1995 pavasarį pasirodo C15 Messenger, lankstus automobilis su jautriu variklu (sukimas 110Nm/2000apm). Modelis siūlo aukšštus naššumo standartus su mažu kuro sunaudojimu (6.2ltr/100km), C15 Messenger aprūpintas vairo stiprintuvu komforto padidinimui. 1769cc dyzelinio variklio galia 60AG.

Rudenį Citroën restruktūrizuoja C15 gamą, pasiūlydami du vidaus įrangos variantus: First ir Club. First yra 475kg modelis su ššonų apsauga, podėliukais ir alkūnių atramomis vairuotojo pusėje. Club veža 600kg, turi dyzelinį variklį, vairo stiprintuvą ir centrinį užraktą. C15 aprūpintas benzininiu varikliu, 1124cc, 60AG arba dyzeliniu varikliu, 1769cc, 60AG.

1996 balandį iššleidžiamas C15 Hit, speciali komercinio automobilio serija. Nudažytas Banquise White, Hit aprūpintas 1769cc dyzeliniu varikliu.

Citroenet straipsnis apie Visa
Wikipedijos straipsnis apie Visa

Citroenet straipsnis apie Axel
Wikipedijos straipsnis apie Axel

Citroenet straipsnis apie C15
Wikipedijos straipsnis apie C15


Citroën Visa, C15 ir Axel galerija

Comments are closed.