PSA bendradarbiavimas su FIAT krovininių automobilių srityje, prasidėjęs C35, buvo pratęstas bendrai gaminant Citroën C25 / Peugeot J5 / Fiat Ducato.
1981 gegužę pradedamas gaminti naujas C25 universalus automobilis, kuris gaminams ir parduodamas Citroën (tieka pavarų dėžes ir dyzelinius variklius), Peugeot (benzininius variklius) ir Fiat (kėbulai ir surinkimas). Gaminamos trys versijos: C25 benzininis su 1.070kg krovinio, 1796cc, 69AG/4800apm, 10CV, 120km/h; C25 benzininis su 1.405kg krovinio, 1971cc, 78AG/5000apm, 11CV, 124km/h ir C25 Diesel su 1070 ar 1405kg krovinio, 2500cc, 75AG/4100apm, 10CV, 122km/h.
1990 C25 šeimos Series 2 iš esmės modifikuojamas, kinta išorinis dizainas, vidinė įranga ir variklių specifikacijos, kur labiausiai pakinta XUD dyzelinis variklis. Prijungus 5 bėgių pavarų dėžę, šis variklis turi 41AG/4600apm galingumą ir 12.5mkg/2000apm sukimą.
Autosalone taip pat pristatomi du elektriniai komerciniai automobiliai, C15 ir C25.
1993 1.400 and 1.800kg C25 versijos gauna vairo stiprinimą, o 1.000 ir 1.400kg versijos standartiškai aprūpinamos slystančiomis šoninėmis durimis.
Wikipedijos straipsnis apie C25
Citroën C25 galerija
teko Vairuot si automobili.ir benzinini- imonej kurioj dirbu turejo.ir buvo tiuningas padarytas is 1,8l meistriukai padare 2.0l varikli.tik beda buvo ,nes tarpine variklio nelaike sio patobulinimo.bet smagiai redejo. labiausiai sterso kele tai pavaru junginejimas,nes perjunimo svirtis buvo po vairu.dyzelinis buvo triksmingesnis.
-> liuka – na va, teko ir klasiką padraivinti