CitroPasakos: Vovka
Rgp 17th, 2009 by grumlinas
|
Pabandysiu aš papasakoti kaip nusprendžiau nusipirkti Citroen. Nesu aš rašytojas, todėl iš anksto atsiprašau už NEmeninį aprašymą. Visa mano istorija prasidėjo nuo pagalbos tėvukui išsirenkant mašiną. Sėdėjom kelis vakarus ir tyrinėjome laikraščių ir interneto skelbimus. Daug įvairių variantų apmąstėme: AUDI – kaina nepatinka, Renault – gal ir nieko variantas (prancūzas), Citroën – gera kaina ir geras komfortas, taciau patikimumas nelabai, BMW – tiesiog nepatinka, Peugeot – kažkaip nelimpa prie dūšios. Ir taip tie mūsų “keli vakarai” tęsėsi daugiau kaip mėnesį, kol manęs neprivertė vienas naktinis skambutis pačiam užsiimti auto paieška. Pavogė mano “auksinę bulkutę” (AUDI 80 aut. past.). Taigi nusprendžiau ieškoti AUDI 100 apie 1988 – 1990 metų, bet iš galvos niekaip neišėjo mintis apie Citroën XM. Pradėjau naršyti kibernetinę erdvę ieškodamas informacijos apie Citroën. Užklydau į kažkokį puslapį juokingu pavadinimu “Citrina”. Paskaičius, kaip visi gąsdina gedimais ir visais kitais baubais, noras pirkti šiek tiek atvėso. Atėjo diena, kai pinigėliai sąskaitoje ir laikas mašiną pirkti. Nuvažiavome su draugu į “Kauno autobažnyčią”grumlinas copyright ir pradėjau naršyti tarp auto, ieškodamas AUDI 100 ir Citroën XM (gal?). Draugo pastebėjimais aš daugiau laiko praleisdavau prie XM nei prie AUDI. Taigi radau aš viena tokį XM 91m 2.0i užgrūstą tolimame kampe, visą apdulkėjusį, su išmuštu gabaritu ir be vienos priešrūkinės lempos. Šiaip ne taip užkūrėme (su papildomais laidais), patikrinau kaip kilnojasi (prisiskaitęs “Citrinoje”) – viskas OK. Salonas normaliai užlaikytas, veliūras, visi “bajeriai” išskyrus kondicionierių ir nešildomos sėdynės. Susiskambinau su savininku ir sutarėme po kelių valandų susitikti ir išbandyti trasoje. Automobilis tikrai buvo giliai įkištas, teko prašyti profesionalaus turgaus vairuotojo ištraukti. Pabandžiau kaip trasoje važiuoja – liuks. Tai buvo pirmas kartas, kai sėdėjau už Citroën vairo. Jausmas buvo nerealus – minkštai važiuoja ir traukia gerai, elektronika ir navarotai….. Taigi prašė 4600Lt, sutarėme už 4200Lt. Kitą dieną nuvarėme į “Meharį”, patikrinome pakabos detales (ne hidrauliką), paklausė varikliuką. Buvo viskas tvarkoje, tai ėmiau ir nusipirkau. Buvęs savininkas dar ir mašiną nuplovė iš džiaugsmo.
Tai tokia mano mašinos įsigijimo istorija. Draugai į mane pradėjo žiūrėti kreivai. Tiesiai į akis nevispročiu nevadino, bet iš jų akių tai supratau. Na ką padarysi – liga yra liga…..
Dar pabaigai norėčiau papasakoti apie tėvuko istoriją. Jo paieškos tęsėsi apie 3 mėnesius, kol galų gale apsisprendė nusipirkti Chrysler Voyager, tačiau nesėkmingai. Kažkodėl BRC labai nenoriai jį pardavinėjo. O mūsų laukė seniai išsvajota kelionė į ex-Jugoslavijos žemes. Taigi mums teko važiuoti į ilgą kelionę su mano citramonu (5000 km 8.85l/100km). Reziumė: iš karto po kelionės tėvukas nusipirko Citroën XM Break 95 metų 2.0 CT.
Pradinis pirkimas 2003.04.22
Už ką |
Kaina |
Automobilis |
4200 |
Komisas |
35 |
Draudimas< |
123 |
Priešrūkinis, pažibintis, kalpokas (originalus) |
240 |
Lemputės |
100 |
Registracija |
40 |
Mašinos patikrinimas “Meharyje” |
10 |
Signalizacija |
400 |
Padangos NEXEN 195/65 R15 4vnt. Su permontavimu |
600 |
Tech. Apžiūra |
100 |
Lempų remontas (Atsisakė šviesti) |
60 |
VISO
|
|
Pasiruošimas kelionei 2003.05.22
Už ką |
Kaina |
Paskirstymo dirželis< |
45 |
Dirželio įtempėjas |
140 |
Dirželio pakeitimas< |
60 |
Mašinos patikrinimas |
10 |
Priekinės kolonėlės |
130 |
Kalpokai (made in Taiwan) |
33 |
LHM 5ltr |
48 |
Centrinio remontas (nenorėjo užsirakinti) |
30 |
Atsarginis raktas durims, užvedimui…. |
50 |
Dėtuvės (bardačioko) amortizatorius |
30 |
VISO
|
576 |
Einamieji remontai
Už ką |
Kaina |
Prakiuro aušinimo žarna ir leido didele čiurkšle 2003.06.24 (remontavau pats) | |
Aušinimo žarna |
37 |
Termostatas |
25 |
Prasitrynė vamzdelis ir leido LHM 2003.07.12 (remontavau pats) | |
LHM 5ltr |
75 |
Vamzdelis |
20 |
Po vagių apsilankymo teko keisti priekines “fortkes” 2003.08.13 (remontavau pats) | |
Fortkes 2vnt. |
100 |
Klijai fortkems |
20 |
Negražiai dirbo variklis, vežiau pas elektriką nustatyti gedimo ir remontuoti. Tuo pačiu pažiurėjo ir neveikiantį prietaisų skydelį, galinį valytuvą. 2003.10.01 | |
Aukštos įtampos laidai |
100 |
Komutatorius |
150 |
Laidų remontas |
50 |
Elektros remontas(prietaisų skydelio apšvietimas, galinis valytuvas) |
100 |
Variklio galvos remontas. 2003.12.04 |
Variklio galvos tarpinė su vožtuvų gumytėmis (Reinz) |
80 |
Įsiurbimo kolektoriaus tarpinės |
20 |
Variklio galvos šlifavimas ir patikrinimas |
45 |
Variklio galvos remontas |
250 |
Viso variklio galvos remontas
|
405 |
VISO
|
1082 |